
0
twój koszyk
0
Koszyk jest pusty
Realizuj zamówienie
Suma
0
-
SCHEPPACH STÓŁ ROBOCZY 1,16 - 2,00 metra UMF2000


Symbol:
SCH5907102900
550.47
Wysyłka w ciągu | 3 dni robocze |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność |
|
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 4046664031499 |
Zostaw telefon |
Praca na ergonomicznej wysokości
Wytrzymała i jednocześnie kompaktowa lekka budowa dla prostego transportu i magazynowania
Stabilne mocowanie maszyny oraz uniwersalnie regulowane mocowanie maszyny dla prawie wszystkich produktów
Łatwe osadzanie mocowania maszyny do pewnych i ergonomicznych prac
Nośność do 150 kg
Stabilne wydłużenia boczne do piłowania długich przedmiotów; UMF2000: 1,16 - 2,00 metra
Scheppach to producent sprzętu wykorzystywanego przy profesjonalnej i hobbystycznej obróbce drewna, narzędzi spalinowych, czy systemów przechowywania. Marka z niemieckim rodowodem dostarcza m.in. piły ukosowe i stołowe, heblarki czy stołowe szlifierki tarczowe, które doceniają zarówno małe zakłady produkcyjne, jak i majsterkowicze. Szeroki asortyment, maszyny produkowane w zgodzie z najwyższymi normami bezpieczeństwa i konkurencyjna cena to znaki rozpoznawcze Scheppach.
Wytrzymała i jednocześnie kompaktowa lekka budowa dla prostego transportu i magazynowania
Stabilne mocowanie maszyny oraz uniwersalnie regulowane mocowanie maszyny dla prawie wszystkich produktów
Łatwe osadzanie mocowania maszyny do pewnych i ergonomicznych prac
Nośność do 150 kg
Stabilne wydłużenia boczne do piłowania długich przedmiotów; UMF2000: 1,16 - 2,00 metra
Scheppach to producent sprzętu wykorzystywanego przy profesjonalnej i hobbystycznej obróbce drewna, narzędzi spalinowych, czy systemów przechowywania. Marka z niemieckim rodowodem dostarcza m.in. piły ukosowe i stołowe, heblarki czy stołowe szlifierki tarczowe, które doceniają zarówno małe zakłady produkcyjne, jak i majsterkowicze. Szeroki asortyment, maszyny produkowane w zgodzie z najwyższymi normami bezpieczeństwa i konkurencyjna cena to znaki rozpoznawcze Scheppach.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.